26-02-2019, 23:38
podsumowanie bedzie w kolejnym filmie
26-02-2019, 23:38
podsumowanie bedzie w kolejnym filmie
26-02-2019, 23:39
super, czekamy
Mobile : +48 515 088 458 <24h> Człowiek ma w życiu albo wymówki, albo wyniki.
27-02-2019, 16:52
W rozmowach o Stelsie został podniesiony temat jego myszkowania w koleinach, prowadzi się jak pijany rusek - tak ustaliliśmy (o; Rzuciło mi się w oczy, że mamy pewne różnice w rozstawie kół i zastanawiam się teraz, czy różnica w rozstawie kół miała przeważający wpływ na "myszkowanie" zgodnie z myśleniem - inne się mieściły a ten mocno wystaje, czy raczej nie - co o tym myślicie? https://zapodaj.net/3fdda4ef60ad5.jpg.html fotka gdzie widać szerokość Stels, CFMoto 550, CFMoto 820
28-02-2019, 00:21
Różnica w rozstawie ma znaczenie ale w tym przypadku jest to ewidentny problem układu kierowniczego - w mojej opinii - natomiast można się zastanowić czy nie miałeś za dużo wiatru w kołach - skorygujemy to na ostatnim teście. Co sądzą pozostali?
04-03-2019, 12:51
Szerokość może mieć znaczenie bo bokami opon zbiera brzegi kolein ale na 100 ilość powietrza robi różnicę. Wiem jak mnie trzepało na boki jak miałem twardą gumę a teraz lepiej się poddaje.
04-09-2019, 17:41
Cześć Koledzy. Włączyłem sie w to forum ze względu na opinie w nim zawarte co do Stels'a. Kochani po pierwsze: każdy pojazd - jeśli wykluczymy "luzy w kierownicy", prowadzi się w sposób ściśle uzależniony od opon oraz ciśnienia powietrza. Inaczej zadziała w tej samej ciężarówce "układ kierowniczy" na oponach z niskim profilem i na oponach typu "balon". Pomijając temat ciśnienia w danym typie opony. Skoro w Stelsie postawiono na prześwit i wpakowano opony o wyższym profilu (27), to normalne że będzie w koleinach bardziej myszkował. To nie jest quad na jazdę w koleinach a quad stworzony do brodzenia w wodzie (wysokość), gdzie praktycznie nie ma kolein i nie poruszamy się z dużą prędkością. To tyle co do waszych testów dotyczących układu kierowniczego.
Co do silnika - oglądałem Wasz test - Kolega przy ognisku stwierdza że w Stelsie brakuje momentu .... Wcześniej twierdził że należy zrobić test przyspieszenia i mówił że wyznacznikiem będzie jego quad "serwisowany zgodnie z regułą" .... W teście za każdym razem przegrywał..... Więc skąd wniosek że brak momentu? Zmienił zdanie? A może nie zwrócił uwagi że na większym pojeździe inaczej odczuwamy przyspieszenie jak na mniejszym. A wynik jak widać jest jednoznaczny - Stels wszystkie pojazdy z testu "pożarł". I tyle. Taka gadka w stylu: " co ruskie to złe"..... Stels to najlepsza propozycja za te pieniądze. I takie są fakty. Problemem są w nim dwie rzeczy: skrzypiące wahacze (trzeba samemu zainstalować kalamitki) i Ciężko wchodzące biegi. Ale to ostatnie dotyka wiekszości maszyn (Polaris) Zawsze uważałem że TEST musi być bezstronny. A Wasz kochani trąca polityką .... Sory ale takie mam odczucia. Pozdrawiam.
04-09-2019, 20:44
Wcale nie uważamy że co ruskie to złe Twoje uwagi są jak najbardziej słuszne - tak jakoś wyszło że ciągle nie możemy nagrać posumowania i ostatniego testu w błocie. To że to jest błotniak tak - to że ma luzy..niestety ma i to jest efekt rozwiązań technicznych Stealsa notabene identycznych jak w CF. Gdzie zastosowano przekładnie takie jak w samochodach co niestety w quadach się nie do końca sprawdza.
co do przegrywania momentu..tak naprawdę nasz błąd polegał na tym że powinniśmy do testów podstawić quady podobnej budowie - czyli wszystkie długie! Doświadczenie pokazuje że na miękkie ale nie bardzo grząskiej powierzchni zawsze o wiele lepszy start będą miały quady długie i ciężki - fizyka i przyczepność. Tak więc chcemy wkoncu umówić się z importerem i zrobić test wykorzystując podobne maszyny. Natomiast wbrew twoim odczuciom mamy raczej pozytywny odbiór Steals'a choć z pewnymi zastrzeżeniami ... mam nadzieję że uda się zrobić ciąg dalszy
16-12-2019, 16:20
Ja ogolnie bardzo nie polecam :] na tyle nie polecam ,ze pojazd oddalem...
Pojazd kupilem nowiutki na gwarancji przywiozlem do domu na lawecie. Pierwszego dnia zaczal sie rozwalac licznik , mrygac , gasnac !!! Nastepnie wypier.... korek od chlodnicy i prawie mi poparzylo twarz !!!!!! Nastepnie wszystko zaczelo rdzewiec po 14 dniach !!!!!!!!!!!! Nastepnie pojazd oddalem i chcialem zwrot kasy. NIE DOTYKAJCIE TEGO SZAJSU BO TO RUSKIE GOWNO NIE POWINNO BYC DOPUSZCZONE DO RUCHU.Prosze zobaczyc na rdZe przy spawach !! Dla potwierdzenia zdjecia . Jakby co prosze pytac. mam wiecej fotek dla chetnych.
16-12-2019, 17:59
Dziękuję za ten komentarz ku przestrodze innych
My niestety mieliśmy możliwość testowania wyłącznie STEELSa nowego/ Wprawdzie był z nami kolega z ATV DG który użytkował go dłużej. Nie odnoszę się do tego co piszesz powyżej bo to karygodne, natomiast jako użytkownik kiedyś CF Moto X8 a obecnie CanAm Out 800 mogę napewno stwierdzić że STEELS nadaje się co najwyżej do turystyki quadowej, układ kierowniczy to porażka ... a to co pisze Karzon...przeraża
14-02-2021, 13:01
Ponieważ, pojawiły się różne opinie, pytania do nas co sądzimy o maszynie oraz faktem niezaprzeczalnym jest że model który opisywaliśmy był przed zmianami wprowadzonymi przez producenta, ustaliliśmy z importerem że zrobimy dodatkowy film w oparciu o nowe Steel'sy gdzie spróbujemy odpowiedzieć na FAKTY i MITY na temat tego pojazdu. Damy znać kiedy się spotkamy a później zaprezentujemy wam film z tego spotkania.
Prosimy o pytania do importera, na które postaramy się uzyskać odpowiedź oraz zobaczyć jak to wygląda w pojeździe. Osobiście mam pierwsze: 1. gdzie naprawdę jest produkowany STEELS oraz jego najważniejsze podzespoły czyli silnik, skrzynia, przekładnia kierownicza, dyfry i zawieszenie ? |
|